Оплата та доставка

Доставка


Доставка здійснюється компанією Нова пошта.

Послуги поштової компанії (пересилки) оплачуються замовником згідно тарифів Нової пошти.

Доставка товару можлива до відділення НП, кур’єром НП до ваших дверей,, або самовивозом у м.Чернівці з нашого виробництва.

 

При отриманні товару просимо перевіряти зовнішній вигляд та цілісність упаковки в момент отримання на Новій пошті. У разі недостачі чи пошкодження пакування, необхідно написати претензію до перевізника. Кошти будуть повернуті Вам після розгляду претензії. Також просимо повідомляти нас у разі виникнення таких неприємностей. Це допоможе уникнути непорозумінь. 

Оплата


Онлайн оплата на банківську картку через Інтернет.

На картку ПриватБанку або р/р ФОП (2 група). 

Після оформлення замовлення з вами зв’яжеться менеджер та уточнить реквізити на оплату.

 

Онлайн

Через систему LiqPay.

 

Наложений платіж

Оплата товару готівкою при отриманні на НП. Зверніть увагу, що НП бере % за даний вид розрахунку на пересилку коштів, а саме:

якщо сума замовлення до 500 грн. + 10 грн. до вартості;

якщо сума замовлення від 500 грн. + 3,8% до вартості.

 

Готівкою

Даний вид розрахунку можливий лише при умові самовивозу з нашого виробництва у м.Чернівці.




Умови повернення товару


Згідно з Законом “Про захист прав споживачів”  Ви маєте право повернути чи обміняти товар неналежної якості протягом 14 днів з моменту його отримання. 

Згідно Постанові КМУ від 19 березня 1994 р. №172, продукти харчування та напої, якщо вони належної якості, обміну чи поверненню не підлягають.    

Повернення чи обмін товарів належної якості відбувається, якщо вони не використовувались, збережені їх товарний вигляд та споживчі властивості. У разі, якщо товар належної якості піддавався механічному впливу, він обміну та поверненню не підлягає.

Товаром неналежної якості вважається товар, непридатний для використання, з порушенням обов’язкових вимог до товару, зі збіглим терміном придатності, в упаковці з порушеною цілісністю.

 

Правила повернення товарів належної якості:

  • товар не використовувався;
  • збережений товарний вигляд та цілісність упаковки;
  • за наявності розрахункових документів на товар, виданих разом із товаром;
  • ви оплачуєте витрати за доставку;
  • обмін відбувається протягом 7 днів після звернення клієнта.

Клієнт має право на купівлю іншого товару з перерахунком вартості чи на повернення коштів. 

У разі обміну товарів належної якості, повертається лише вартість  товару, без урахування вартості доставки.

 

Правила повернення товарів неналежної якості:

  • повідомити нашого менеджера про бажання повернення товару;
  • надати йому всю необхідну інформацію: причина обміну/повернення, фото дефектів, контактний телефон.
  • після отримання інформації з Вами зв’яжеться менеджер для уточнення деталей обміну чи повернення товару.