Про нас

b

Хто ми?
ТОВ “Бакара Кофі Компані” займається виробництвом кави під власною торговою маркою “Bacara Cafe” з початку 2015 року. Діяльність підприємства, яке знаходиться в м. Чернівці направлене на задоволення потреб споживачів зернової та меленої натуральної кави в Україні. Виробництво є повністю орієнтованим на сприяння популяризації української продукції, розвиток українського бізнесу, та надання стабільних робочих місць населенню. Основним принципом діяльності компанії є якість у всіх аспектах роботи, направлена на швидке та масштабне просування бренду по всій Україні.


Наша мрія
Основною причиною заснування нашого бренду стала ідея створення унікального українського продукту іноваційної якості, доступного кожній людині у будь-якій точці України, від найменших населених пунктів, до мегаполісів, вдома, чи у найкращій кав’ярні міста. Створити те, чого не було створено до нас!

Наша команда

Євген Руденко

обсмажувальник

Свіжіть обсмажування кави відіграє дуже важливу роль у її приготуванні, а саме, впливає на смак та аромат. Ми використовуємо середній рівень обсмаження тому, що він дозволяє витягнути максимум смаку та аромату з готової кави. Оскільки смажимо під замовлення, то і кава відповідно завжди свіжа, потрапляє до клієнтів протягом 1-го -2-ох місяців після обсмажування.

Саме за рахунок свіжості обсмажування, кава “Bacara cafe” за правильного приготування моносортів, може віддавати фруктовими, ягідними, цитрусовими та квітковими смаками і ароматами. Вона дозволяє добитись максимально збалансованого смаку, в якому можуть бути присутні більше 5 смакових відтінків. Досягти цього можна за рахунок правильного обсмаження кави, тоншого помолу, вищої температури води (92-96 градусів цельсія) та правильного приготування.

Ірина Попова

маркетолог

Ми підтримуємо клієнтів потужним брендингом. Саме ця підтримка становить значну частину моєї роботи. Окрім маркетингу “Bacara Cafe”, я займаюсь підбором та розробкою брендової продукції у точках продажу наших клієнтів, забезпенням її навявністю, організацією та проведенням спільних заходів і активностей.

Суть моєї роботи полягає у допомозі клієнтам підвищувати рівень впізнаваності та продажів через популяризацію ТМ “Bacara Cafe” серед кінцевих споживачів. Ми завжди відкриті до співпраці, тому з радістю шукаємо разом із клієнтами нові цікаві маркетингові рішення, які можна втілити у життя.

Петро Григорчук

бренд-бариста “Bacara Cafe”

Смак кави у значній мірі залежить від баристи, який її готує. Основне завдання баристи - не зіпсувати каву. Щоб не зіпсувати її, бариста повинен слідкувати за величиною помолу, правильністю та кількістю закладки, знати який шлях пройшло зерно, поки потрапило до нього, яке обсмажування та його рівень використано у каві, з якою він працює. Окрім правильного приготування, він повинен слідкувати за справністю та чистотою обладнання, регулювати і налаштовувати його.

За правильного приготування, навіть, в домашніх умовах, можна добитись від кави різних ноток смаків та ароматів. Ми прагнемо показати людям, що кава - це дуже смачний та різносторонній напій, яким можна насолоджуватись без перенасичення його різноманітними доппінгами.

Наша мета
Задати новий, вищий стандарт якості кави та сервісу в кавовому бізнесі України!

Наші методи
Для того, щоб добитись поставленої мети, ми притримуємось виключної принциповості у кожному сегменті нашої роботи.

Основними принципами є:

  • стандартизація усіх процесів виробництва продукту;
  • максимальна кліенторіентованість підприємства;
  • міцна, надійна команда молодих спеціалістів;
  • постійний контроль якості роботи в усіх сегментах діяльності підприємства